Vytrvalostní sporty

CYKLISTIKA:

Na cyklistických závodech, které vetšinou trvají 2 až 5 hodin je důležité se zaměřit na několik aspektů (hydratace, živiny a suplementace), abyste  mohli dosahovat svého maximálního výkonu po celou dobu trvání závodu.

Jako předzávodní jídlo doporučujeme 1 porci (75 g) těstovin SPORTPASTA 4 - 2 hodiny před výkonem (podle délky a intenzity výkonu). Po předzávodním jídle ve fázi rozjždění/ aktivace organismu je vhodné dodat tělu specifické živiny.
PRE GARA ENDURANCE je produkt vyvinutý speciálně pro vytrvalostní aktivity, jako jsou například maratony. Pokud je závod kratší a intenzivnější vhodnější bude PRE GARA DYNAMIC. Pokud budete chtít využít veškerou svou energii a dostat ze sebe Vaše maximum vypijte 30 minut před závodem 1 EXTRASHOT.

Velmi důležitá je hydratace: měli byste pravidelně pít malé doušky vody nebo PERFORMANCE SETE každých 10-15 minut, když je venkovní teplota vyšší, je nutné pít častěji. Při ztrátě pouhých 5 % tekutin může výkon klesnout až o 30 %!
Jako obecné pravidlo platí, že byste měli vypít alespoň jednu láhev tekutin za hodinu.

Při extrémně dlouhých závodech (delších než 5 hodin), je vhodná strategie užívat doplňky s malým množstvím BCAA během druhé hodiny výkonu, neboť tyto živiny přispívají k oddálení vyčerpání zásob glykogenu a nástupu únavy. V tomto případě doporučujeme dva sáčky PRE GARA ENDURANCE do 500 - 600 ml vody.

Příjem energie musí být plánován velmi opatrně. V první fázi dlouhých závodů si zvolte dobře stravitelnou tuhou nebo polotuhou stravu (například tyčinky ENERGY nebo ovocné želé SPORT FRUIT) a konzumujte ji každých 45 - 60 minut během prvních poloviny.
Ve druhé polovině závodu byste měli tělu dodávat každých 45 - 60 minut energetické liquidy, které jsou rychleji stravitelné a vstřebatelné, například ENERGIA RAPIDA PROFESSONAL (s kofeinem) nebo MALTOSHOT ENDURANCE (bez kofeinu).

Pokud Vás čekají obzvláště náročné segmenty ve finální fázi závodu, můžete si vzít také jednu ampuli ENERGIA RAPIDA+ s dostatečným množstvím vody.

Neměli byste podceňovat ani regeneraci, která je základem úspěchu: do 30 minut po závodě je důležité konzumovat účinný regenerační nápoj, jako je např. RECUPERO EXTREME. Po tréninku je vhodné RECUPERO.

CYKLO_2h

CYKLO_3h_V.1

CYKLO_3h_V.2


 

BĚH:

 

1 hodina

BĚH 90 min

BĚH 2 hodiny

Pokud máte dotaz týkající se dalších specifických doplňků nebo chcete poradit s výživovou strategií,  kontaktujte nás!

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.